Winnaar Innovatie Award 2025
Van Mossel Autolease wint Innovatie Award 2025
Van Mossel Autolease sleept de Innovatie Award 2025 binnen met de unieke aftersales coördinatie!
Dennis van der Weiden, directeur Operations: “Onze aftersales coördinatie houdt in dat onderhoud proactief wordt gepland en zoveel mogelijk wordt gecombineerd om stilstand van het wagenpark te beperken. Op deze manier ontzorgen wij klanten gedurende het traject”.
De jury: “De aftersales coördinatie van Van Mossel Autolease biedt een oplossing voor het urenverlies en hoog stilstand percentage. Door werkzaamheden te combineren, wordt het aantal kilometers dat afgelegd beperkt. Door een aantal maanden vooruit te plannen, wordt de leasevloot optimaal ingezet en onnodige inzet van vervangend vervoer beperkt. Deze oplossing zit goed in elkaar en lost daadwerkelijk een probleem op.”
Lees meer over de aftersales coördinatie
Tweede plaats in categorie grote wagenparkbeheerders
Op 3 december maakte de Vereniging Zakelijk Rijders (VZR) de resultaten van het klanttevredenheidsonderzoek bekend. Ruim 2.000 leaserijders, wagenparkbeheerders en private leaserijders deelden in dit onderzoek hun ervaringen over hun leasemaatschappij. Van Mossel Autolease eindigt op een welverdiende tweede plaats in de categorie grote wagenparkbeheerders!
Dank aan al onze klanten!
" Wij bedanken onze klanten hartelijk voor de deelname aan dit tevredenheidsonderzoek en voor het vertrouwen in onze organisatie!” zegt Armand van Veen, algemeen directeur. “We zijn heel erg blij met deze erkenning van onze klanten. De tevredenheid van onze klanten is onze prioriteit. We streven er voortdurend naar om diensten van de hoogste kwaliteit te leveren. De positieve feedback van onze klanten is een inspiratie voor ons team. Hun loyaliteit is onze grootste beloning.’
Hoge tevredenheid
Wagenparkbeheerders waarderen Van Mossel Autolease met een bovengemiddeld hoog rapportcijfer: 8,5. Klanten zijn onder meer zeer tevreden over onze:
- Dienstverlening
- Correctheid en klantvriendelijkheid van onze medewerkers
- Deskundigheid en het meedenken
- Telefonische bereikbaarheid van en het persoonlijk contact met de accountmanager
- Snelheid van antwoorden en offertes, het nakomen van afspraken en het advies