• Nieuw én jong gebruikte leaseauto's
  • 150 Van Mossel dealers in Nederland
  • Al 30 jaar dé expert
Winnaar Innovatie Award 2025

Winnaar Innovatie Award 2025

Van Mossel Autolease wint Innovatie Award 2025

Van Mossel Autolease sleept de Innovatie Award 2025 binnen met de unieke aftersales coördinatie!

Dennis van der Weiden, directeur Operations: “Onze aftersales coördinatie houdt in dat onderhoud proactief wordt gepland en zoveel mogelijk wordt gecombineerd om stilstand van het wagenpark te beperken. Op deze manier ontzorgen wij klanten gedurende het traject”.

De jury: “De aftersales coördinatie van Van Mossel Autolease biedt een oplossing voor het urenverlies en hoog stilstand percentage. Door werkzaamheden te combineren, wordt het aantal kilometers dat afgelegd beperkt. Door een aantal maanden vooruit te plannen, wordt de leasevloot optimaal ingezet en onnodige inzet van vervangend vervoer beperkt. Deze oplossing zit goed in elkaar en lost daadwerkelijk een probleem op.”

Lees meer over de aftersales coördinatie

Tweede plaats in categorie grote wagenparkbeheerders

Op 3 december maakte de Vereniging Zakelijk Rijders (VZR) de resultaten van het klanttevredenheidsonderzoek bekend. Ruim 2.000 leaserijders, wagenparkbeheerders en private leaserijders deelden in dit onderzoek hun ervaringen over hun leasemaatschappij. Van Mossel Autolease eindigt op een welverdiende tweede plaats in de categorie grote wagenparkbeheerders!

Dank aan al onze klanten!

" Wij bedanken onze klanten hartelijk voor de deelname aan dit tevredenheidsonderzoek en voor het vertrouwen in onze organisatie!” zegt Armand van Veen, algemeen directeur. “We zijn heel erg blij met deze erkenning van onze klanten. De tevredenheid van onze klanten is onze prioriteit. We streven er voortdurend naar om diensten van de hoogste kwaliteit te leveren. De positieve feedback van onze klanten is een inspiratie voor ons team. Hun loyaliteit is onze grootste beloning.’

Hoge tevredenheid

Wagenparkbeheerders waarderen Van Mossel Autolease met een bovengemiddeld hoog rapportcijfer: 8,5. Klanten zijn onder meer zeer tevreden over onze:

  • Dienstverlening
  • Correctheid en klantvriendelijkheid van onze medewerkers
  • Deskundigheid en het meedenken
  • Telefonische bereikbaarheid van en het persoonlijk contact met de accountmanager
  • Snelheid van antwoorden en offertes, het nakomen van afspraken en het advies

Ontdek onze klantcases

 

Gebruik van cookies

De Van Mossel Automotive Group (Van Mossel) gebruikt cookies om bijvoorbeeld de website te verbeteren en te analyseren, voor social media en om ervoor te zorgen dat je relevante advertenties te zien krijgt. Als je meer wilt weten over deze cookies, raadpleeg onze Cookie policy. Bij akkoord op deze cookie policy geeft je Van Mossel toestemming voor het gebruik van noodzakelijke of optimale cookies op onze websites. Als je meer wilt weten over hoe wij omgaan met jouw persoonsgegevens, raadpleeg onze Privacyverklaring. Specifiek voor sollicitaties raadpleeg onze HR Privacyverklaring. Je kunt de cookie instellingen te allen tijde aanpassen via de link onderaan de website.