Klanttevredenheid
Wij scoren een 8,2 op klanttevredenheid!
Hoe is dit klanttevredenheidscijfer ontstaan? Na elk contact ontvang je van ons een automatische e-mail waarin we je vragen de betreffende dienstverlening te beoordelen op basis van een cijfer van 1 tot 5. Het cijfer dat je bij ons op de website ziet is ontstaan uit onderzoek onder meer dan 6.000 leaserijders. Onze leaserijders waarderen ons op verschillende onderdelen zoals communicatie, onderhoud, sturing, dienstverlening en organisatie. Gemiddeld gaven ze ons een 8,2!
Door wie wordt dit klantonderzoek uitgevoerd?
Dit doorlopende klanttevredenheidsonderzoek wordt uitgevoerd door het onafhankelijke bureau Feeddex.
Waarom een doorlopend klantonderzoek?
Als leaserijder heb je gedurende jouw contract contact met verschillende dienstverleners binnen onze organisatie. Wij streven naar hoge klanttevredenheid op alle facetten, jouw feedback is daarom heel erg belangrijk voor ons.
Om onze dienstverlening te verbeteren delen wij jouw feedback met onze collega's zoals onze klantenservice en andere dienstverleners van Van Mossel, uiteraard is dit afhankelijk van met wie je contact hebt gehad. Wij of de betrokken afdeling kan eventueel binnen 30 dagen via de e-mail of telefonisch (mits je jouw telefoonnummer hebt gedeeld) contact met je opnemen om jouw feedback te bespreken. Na 90 dagen wordt jouw feedback geanonimiseerd. Wij leren van alle feedback, mocht je de vragenlijst niet volledig invullen dan gebruiken wij wel de feedback die je al gegeven hebt. Voor meer informatie, raadpleeg onze privacy policy. Problemen met invullen? Mail naar info@vanmosselautolease.nl