
Alles over pech, schade, inleveren en onderhoud
Voor Shortlease berijders
Alles over pech, schade, inleveren en onderhoud
Op deze pagina vind je alles wat je moet weten over pech onderweg, schadeherstel, een inleveropdracht maken en onderhoud. Van handige tips tot uitgebreide service-informatie. Lees snel verder!
Pech onderweg
Ben je gestrand door pech of schade, of ben je betrokken bij een ongeluk en kun je niet verder rijden? Neem dan onmiddellijk contact op met het alarmnummer van Van Mossel Autolease.
Dit telefoonnummer is 24 uur per dag beschikbaar. Ze staan klaar om je zo goed mogelijk te assisteren en zullen alle benodigde stappen ondernemen om ervoor te zorgen dat je weer snel mobiel bent.
Inleveren Shortleaseauto
Is de looptijd van jouw Shortlease auto verstreken dan zal de auto op einddatum ingeleverd moeten worden. Van Mossel heeft het transport in eigen beheer en verzorgt het transport van het inleveren van jouw auto. Minimaal 4 werkdagen voor de gewenste transportdatum verzoeken wij jou om een ophaalopdracht in te dienen.
Plan hier je ophaalopdracht in
Na het inleveren van je auto wordt de auto door een inspecteur nagelopen. Lever jouw auto goed voorbereid in en bekijk het innameprotocol hier.
Schade melden
Heb je schade aan jouw Shortleaseauto of heb je schade veroorzaakt aan een andere auto? Meld deze schade eenvoudig en snel via onderstaande button.
Onderhoud en banden
Is jouw auto toe aan onderhoud? Plan je onderhoud via onze onderhoudsplanner en geniet van de vele voordelen zoals altijd een Premium Service vestiging bij jou in de buurt, haal- en brengservice, vervangend vervoer én een schone auto bij aflevering.