Contact
Hero Website Onderhoudspagina smart

Jouw smart verdient het allerbeste
Service & onderhoud

Service

 

Door regelmatig onderhoud te laten plegen houdt u uw Hyundai in optimale staat en beperkt u de kans op dure, onvoorziene reparaties. Een onderhoudsbeurt bij een Hyundai-dealer brengt verschillende voordelen met zich mee:

  • Uw recht op fabrieksgarantie blijft behouden;
  • Gratis Hyundai Assistance pechhulpservice*;
  • Gratis digitale check; een uitdraai van de uitgevoerde werkzaamheden en bijbehorende adviezen incl. foto's;
  • Gebruik van originele Hyundai onderdelen;
  • Gratis inspectie van een veelvoud aan gevoelige onderdelen;
  • Uiterst goed opgeleide en erkende Hyundai-monteurs;
  • De nieuwste technologieën en gereedschappen.

Plan Onderhoudsbeurt 

 

Onderhoudsintervallen

 

Niet elke Hyundai heeft hetzelfde onderhoudsinterval. Dit is afhankelijk van bijvoorbeeld het model, de uitvoering of het bouwjaar. Ook de intensiteit van de werkzaamheden kan variëren tussen de verschillende onderhoudsbeurten. Zo is in de meeste gevallen de tweede onderhoudsbeurt (2 jaar of 30.000km) duurder dan de eerste of de derde onderhoudsbeurt. In het onderhoudsboekje vindt u het onderhoudsinterval van uw Hyundai. Heeft u desondanks vragen over het onderhoudsinterval van uw Hyundai, dan helpen wij u graag.

Onderhoudsintervallen

 

APK bij Van Mossel Hyundai

 

Een APK is een Algemene Periodieke Keuring. Het is de Nederlandse variant van de in Europa wettelijk verplichte autokeuring. Deze keuring is bedoeld om de verkeersveiligheid te vergroten en het milieu te beschermen. Bij Van Mossel Hyundai is deze keuring in combinatie met onderhoud geheel gratis*. Ook kunt u bij ons terecht voor enkel een APK, hier betaalt u slechts €29,-. voor. Beide plant u eenvoudig via de werkplaatsplanner.

*U betaalt alleen de wettelijke afmeldkosten van € 9,95.

Plan APK

 

Uw werkplaatsbezoek persoonlijk in beeld

 

Uw werkplaatsbezoek wordt persoonlijk in beeld gebracht door onze erkende monteurs. Met deze gratis dienst maken we het bezoek van uw Hyundai aan onze werkplaats inzichtelijk. De overweging om onderdelen wel of niet te vervangen wordt in beeld gebracht. Mocht er onverhoopt gesignaleerd worden dat bepaalde onderdelen extra aandacht behoeven of vervangen moeten worden, dan nemen we op voorhand altijd contact met u op. Bij het ophalen van uw auto wordt middels dit rapport met foto's besproken wat er allemaal is uitgevoerd. Eerlijk, open en transparant!

Gebruik van cookies

De Van Mossel Automotive Group (Van Mossel) gebruikt cookies om bijvoorbeeld de website te verbeteren en te analyseren, voor social media en om ervoor te zorgen dat je relevante advertenties te zien krijgt. Als je meer wilt weten over deze cookies, raadpleeg onze Cookie policy. Bij akkoord op deze cookie policy geeft je Van Mossel toestemming voor het gebruik van noodzakelijke of optimale cookies op onze websites. Als je meer wilt weten over hoe wij omgaan met jouw persoonsgegevens, raadpleeg onze Privacyverklaring. Specifiek voor sollicitaties raadpleeg onze HR Privacyverklaring. Je kunt de cookie instellingen te allen tijde aanpassen via de link onderaan de website.