WBVM hero kantoor 1

Administratie

Van order tot levering

 

Bij Van Mossel worden niet alleen met auto's gewerkt in de showroom en werkplaats. Achter de schermen zijn er teams die de administratieve zaken binnen het mobiliteitsbedrijf op orde houden. Denk hierbij aan zorgen dat de juiste voertuigen besteld worden, dat facturatieprocessen op een efficiënte manier kunnen verlopen en dat leasecontacten juist zijn en blijven voor onze klanten. Binnen het hele mobiliteitsbedrijf wordt gerekend op de financieel beheerders van de organisatie. Vanaf het sluiten van een order, tot de levering van de auto en daarna verder in het mobiliteitspad van de klant.

man pointing at laptop woman man pointing at laptop woman

Cijfers, vastlegging & monitoring

Binnen de administratieve afdelingen bij Van Mossel werken de collega's elke dag hard om alle cijfers op de juiste wijze in onze systemen te krijgen en te houden. Hierin heeft onze organisatie verschillende types functies te bieden. In een rol als Financial Controller ben je o.a. verantwoordelijk voor de betrouwbare verwerking van alle administratieve werkzaamheden, financiële boekingen en het bijhouden van de materiële vaste activa administratie. Als Business Analist ga je aan de slag met uitvoeren van financiële analyses en stel je pro-actief verbeterkansen voor aan de directie, om zo de kansen binnen de organisatie te verzilveren. Een Verkoopadministrateur binnen Van Mossel zorgt voor het verwerken van verkooporders vanaf het ontvangst van de verkopers, bestelling van de auto bij de importeur, het volgen van het logistieke traject van de order, tot en met facturatie aan de klant. Liever aan de slag in de wereld van contractzaken, dan zijn er de functies als Contractbeheerder, Garantie Specialist of Debiteurenbeheerder. Hierbij houdt jij samen met je team de touwtjes m.b.t. lopende contracten in handen.

WBVM contentblok verkoopadviseur 6 WBVM contentblok verkoopadviseur 6

Kortom:  Administratie bij Van Mossel

De verschillende administratieve teams met bevlogen medewerkers houden de organisatie draaiende op financieel vlak. Zij zorgen er samen voor dat natuurlijk de klant van de juiste service wordt voorzien, maar ook dat de andere medewerkers binnen Van Mossel hun werk kunnen uitvoeren en zij over de benodigde middelen beschikken. Daarnaast zorgen deze collega's er voor dat de juiste financiële rapporten beschikbaar zijn, om vanuit hier nieuwe investeringen te kunnen doen in de organisatie. Kortom: onmisbaar en zeer voldoenend werk samen met je team binnen de mobiliteitswereld.

Bekijk vacatures

Gebruik van cookies

De Van Mossel Automotive Group (Van Mossel) gebruikt cookies om bijvoorbeeld de website te verbeteren en te analyseren, voor social media en om ervoor te zorgen dat je relevante advertenties te zien krijgt. Als je meer wilt weten over deze cookies, raadpleeg onze Cookie policy. Bij akkoord op deze cookie policy geeft je Van Mossel toestemming voor het gebruik van noodzakelijke of optimale cookies op onze websites. Als je meer wilt weten over hoe wij omgaan met jouw persoonsgegevens, raadpleeg onze Privacyverklaring. Specifiek voor sollicitaties raadpleeg onze HR Privacyverklaring. Je kunt de cookie instellingen te allen tijde aanpassen via de link onderaan de website.